1000 visitants en 1 mes i mig

19 07 2007

1000 posts  Aquest “post” és només per agrair-vos a tots els que heu entrat en el bloc dels “records de Terrassa”. Espero que hi hàgiu trobat algun dels vostres records o be que us hagi servit per aprendre alguna cosa més de Terrassa.

La meva intenció és la de continuar i també la de convidar a qui ho desitgi que em faci arribar algun dels seus records a l’entorn de la ciutat. Aquest espai no vol ser un espai tancat; m’agradaria molt que fos una mica de tots. Fa poc mes d’un mes que vaig començar aquest camí tot sol i ara em dono conta que ja estic molt ben acompanyat per vosaltres, gracies.

Accions

Information

3 responses

19 07 2007
Elliot

felicitats! jo el llegeixo cada dia el bloc i està molt bé.

Per cert d’on treus les fotos? Ja hi ha fotos que ja les coneixia per alguns llibres que tinc a casa però d’altres no les havia vistes mai. Per altra banda, m’agradaria poder veure de tant en tant fotos no tan antigues. Vull dir, records de Terrassa també podrien ser fotogràfies del passeig 22 de juliol d’abans quan passava el tren, o d’indrets que en els darrers 10 anys han canviat radicalment.

19 07 2007
Marcús

Un bloc molt bo!

Felicitats!

Marc

20 07 2007
Rafael

Ja et trucare i quedarem.

Deixa un comentari

