Una Processó de Corpus dels anys 40

19 03 2008

En aquesta filmació, obra també d’en Pere Font, podem observar com era una processó de Corpus dels anys 40. Crec que es tracta d’una de les processons infantils que sortien de les Escoles Pies.

En el document podrem observar els nens amb uns rams de flors a les mans per fer l’ofrena, un ball de bastoners, els gegants vells i el drac antic (el que va desaparèixer) i en el que podem apreciar les diferencies amb l’actual.

Aportació d’en Ricard Font: El vídeo de la processó de corpus als escolapis és de 1947, any que vaig fer la 1a comunió i en la processó em podeu veure precisament vestit de comunió.

Anuncis

Accions

Information

2 responses

19 03 2008
Rafael

Em sap greu fer de protagonista, pero jo vaig participar a 6 o 7 d’aquestes procesons.

21 04 2008
Ricard Font Serra

El noi que porta la creu és el malograt Darius Fènix Coloma que va morir d’accident atropellat per un tricicle a la rutlla quan estava parlant amb en Màrius Heras, tenia una vinyena d’anys.
El nen que porta el codó del penó és el meu germà Ferran
Ricard Font

Deixa un comentari

