La tenda “Deportes Alpinos”

19 02 2008

anunci dels alpinos Ja us vaig parlar fa temps de la meva afició a l’excursionisme. Per això avui m’ha vingut al cap el record de la tenda on anava a comprar-me tot el material que em va permetre endinsar-me en aquest món de la descoberta d ela natura.

Els “deportes Alpinos” o “Els Alpinos” que és com l’anomenàvem, era conegut de tots els terrassencs d’aquella època (anys 60 i 70) i es trobava a la Rutlla, al costat d’on avui hi ha el mini-Barruguet. Recordo que era una botiga més aviat estreta i que a la part del fons i cap a la dreta és on tenien les botes de muntanya que tant m’agradaven.


Accions

Information

2 responses

20 02 2008
Rafael

Inicialment estaben al carrer Major i d’alla es varen trasladar a la Rutlla.

13 03 2008
Marc Duran

El meu nom és Marc Duran i soc el fill dels fundadors de “Els Alpinos”. M’ha fet molta il.lusió trobar aquesta resenya.
Resposta: Aquest bloc està fet amb molt de respecte als records de la nostra ciutat i et convido a enviar-me alguna fotografia de la tenda o alguna informació complementaria si et fa il.lusió que ho publiqui.

Deixa un comentari