El Milú de les Bruixeries

26 09 2014

bruixeries 1985Aquesta tarda m’he trobat a l’Esteve Gelabert a la porta de la botiga de rellotges que té al Raval de Montserrat i m’ha explicat que avui mateix s’inaugura una botiga en l’antic local del Bruixeries, carrer del Joc de la Rutlla 4, i que durant més de trenta anys va ser tot un exemple de creativitat pel comerç terrassenc.
Ell mateix és qui m’ha obsequiat amb la fotografia que encapçala aquest record. En ella podeu observar la façana que lluïa la botiga l’any 1985.
Bruixeries juny 2014La recordeu? Jo si, ja que sempre he estat un admirador i seguidor del Tintín i aquest gos Milú pintat amb tant de realisme sempre m’havia cridat l’atenció.
Fixeu-vos que diferent es veia la botiga aquest estiu (juny del 2014), pocs dies desprès d’haver tancat definitivament.
Us deixo unes quantes fotografies del recull de records que van exposar a l’aparador durant uns quants dies:

aparador bruixeries juny 2014 d aparador bruixeries juny 2014 c aparador bruixeries juny 2014 b aparador bruixeries juny 2014

Per cert, al costat de la tenda es veu un a nunci que posa “ejipcios” amb jota, algú sap que deuria ser?

Accions

Information

One response

6 10 2014
Anònim

M’ha fet gràcia veure aquesta façana de Bruixeries que vaig pintar fa molts anys. L’Esteve em va dir que també hi pintés un Milú pixant, a veure si així evitava que ho fessin els gossos.

Jenar.

Deixa un comentari

