Seguint la línea dels anteriors posts us poso uns altres anuncis de pastisseries de Terrassa amb la temàtica d’anunciar els seus panallets per Tots Sants.
La que encapçala aquest article correspon a Cal Roigé i és un anunci del 1933 i si us hi fixeu veureu que posa “antiga casa komero”, nom que jo no havia sentit mai.
També podeu veure un anunci de la “dolceria Rambla” del 1935 i podeu veure que s’hi pot comprar “fiambres” de tot tipus (molt adient per aquesta diada). No estic segur si aquest establiment és el que hi havia al costat del cinema Rambla.
L’anunci de Cal Rodó és del 1939 i el de la confiteria “La Palma” del 1939, situada aquesta en el carrer de Gavatxons i de la que no en tenia cap referència.
Finalment podeu veure l’anunci de la pastisseria Fargas de l’any 1925 situada al carrer de Sant Antoni.
La dolceria Rambla, efectivament era al cine Rambla però dins de mateix vestibul del cine, s’hi podia comprar sense sortit del cine, encara que també si accedia directament des del carrer.
La vidua d’en Manel Tobella (el fundador de l’Arxiu del seu nom) era filla del pastisser Rodó