Masia de Can Pous

30 05 2008

masia de can pous En aquesta fotografia d’autor desconegut podem apreciar la masia de Can Pous, una de les ultimes que va aconseguir sobreviure durant molts anys dins del nucli de Terrassa. El seu enderroc es va produir als 80 i molt veïns segur que la recorden ja que va quedar totalment encerclada per els pisos que es van anar construint al seu voltant.

El carrer on estava ubicada és el carrer Francesc Salvans i si us hi fixeu podeu veure al fons de la fotografia la silueta de l’antiga Llar de la Ancianitat i també la torre del convent dels Carmelitans, el que ens pot indicar que la data en que es va fer aquesta fotografia era a mitjans dels anys 50.

Anuncis

Accions

Information

4 responses

30 05 2008
jordi

oh!!! havia sentit a ma mare parlar d’aquesta masia però no n’havia vist mai cap foto, quin impacte!

jo sóc vaig viure els primers anys de la meva vida a un dels blocs que s’hi van alçar on hi havia aquesta masia, al carrer Francesc Salvans

enhorabona pel blog!

salutacions

31 05 2008
Rafael

Just a la cantonada que es veu a primer, terme a la dreta, hi tinc la feina.

1 06 2008
josep badrenas

Hola: Jo anava a col.legi als carmelitans i a l’hora de recreo anavem a veure com batian el blat a l’era de can pous. Vaig coneixer personalment al masover i una de les filles que era de la meva edad, a mes, el meu pare anava a ajudar a batre quan era el l’hora.- A mes, jo vivia durant l’hivern a casa d’una tia de la meva mare que era al carrer oviedo, just devant del camp de futbol dels carmelitans, lo que avui es el centre comercial terrassa.- Allo era quasi a les afores de la ciutat i d’alli en amunt nomes hi haviean camps de conreu i l’hogar de la ancianidad que, per cert, vaig veure’l a construir i a inaugurar.

6 03 2012
Raul Dillana

Para mi esta masia tiene un significado muy especial, mi abuelo nacio alli en el 1928. Aunque yo no la recuerdo fisicamente, he visto y buscado muchisima informacion sobre ella y es uno de los edificios de Terrassa que siempre llevare en mi corazon. Un saludo a todos y GRACIAS POR ESTA PAGINA!!!!

Deixa un comentari

