Petit estalvi de Caixa Terrassa (I)

12 12 2007

petit estalvi de CET

Avui m’he trobat una mena de segells de cartró, que crec recordar es van popularitzar els anys 70 entre els nens i joves i que servien per promoure el petit estalvi.

Aquesta mena de “segells” tenien el valor facial d’una o cinc pessetes i se’n van editar per part de múltiples caixes d’estalvi. Jo mateix en tinc de la Caixa de Barcelona i de la Caixa de Pensions entre d’altres. Els que podeu veure en la imatge són de Caixa Terrassa, fixeu-vos amb el seu logo antic.

Gràcies a un comentari del Rafael podem afirmar que als anys 50 ja existien.

Accions

Information

2 responses

13 12 2007
Rafael

Els anys 50 tambe existien. Jo en vaig omplir una llibreta.

17 12 2007
JOSEP

Jo anava a col.legi als Carmelitans quan es va obrir la sucursal numero 1 de la Caja de Ahorros de Tarrasa a la plaça del trionf cantonada amb carrer ample.- Vaig omplir varies llibretes de segells, i n’hi havien de 5 cts, (eren verds) de 10 cts (eren vermells), d’un ral (eren blaus) i de dos rals (eren liles) i no eren de cartolina, sino que tenian cola pel darrera i s’enganxaven en fulls de la llibreta.- Quan tenies un full o varis fulls plens, anaves a la finestreta i t’els posaven a la llibreta (jo encara tinc guardada una llibreta amb imposicions d’aquella època) Em plau trobar gent que recordi aquells fets que a molts “nens” d’aquella època, ens vàren marcar una manera de fer per tota la vida.

Deixa un comentari

