Recordo que a casa (a finals dels 60) hi havia uns discs que la marca Pedro Domecq regalava per les dates nadalenques en la compra d’una botella de conyac Fundador.
Cada any llençaven uns discs nous i la gràcia estava en que a mitja cançó sonava una anunci publicitari que deia “ Fundador, está como nunca!” i desprès t’anunciava si el disc estava premiat o no. Els premis eren des d’un cotxe fins a televisors, tocadiscs, neveres o lots de productes de la marca Domecq, entre d’altres.
Recordo que les cançons que podies escoltar en aquests discs eren èxits del moment i entre elles recordo el Help d’en Toni Ronald o la “yo no soy esa” de la Mari Trini. Quasi be tothom que tenia a casa un tocadiscs tenia algun d’aquests discs de Fundador.
Es verdad, me estás sacudiendo las neuronas. En casa teníamos cada semana un disco nuevo de esos de ¨Fundador, está como nunca el coñac que mejor sabe…” y había una colección con música mexicana, me acuerdo de Karina con su ¨Romeo y Julieta¨, los platters… bueno es que había de todo tipo de música. Curiosamente si el día de hoy escucho alguna canción de aquellas me viene a la mente la letra aprendida en aquel entonces siendo una cría.
La minifalda, las vespas, el 600, todos iconos de los 60, pero ¿Quien no tiene en casa uno de aquellos EP’s de vinilo del coñac Fundador? LOS GLOSTERS le han compuesto una canción…. se ha hecho justicia!!! escuchala aqui